Merhaba kizlar bugun kanamam oldu sancim oldu 5+6 yim suanda hastaneye gittik hemen doktor keseyi goremedi kan verdim kan degerim 6627,79 cikti yuksek eve gelene kadar karnim cok agridi eve geldim uyudum dinlendim gecti kanda ben sildikce geliyordu akmiyor ama doktor korkuttu dis gebelik bos gebelik olabilir belki yarin 10 da gel ac karnina bakicam dedi ozel hastane sizce ne olan varmi aranizda yazın lütfen acaba bebegim dustumu kan yok suanda normalde son adet tarihim 28.11.2025 gec dollenme olabilirmi oyuzden gorunmemis olabilirmi kese ben anlamiyorum acaba cokmu kucuk cocuk gorunmedi yardimci olun