Hep hareketini hisset degisirsin deniyordu ama hareketleri başlayınca bana o his o kadar az uğradı ki bazen ne biliyim kendimi hiç “anne” denilecek biriymişim gibi görmüyorum ben nasıl annesi olacağım diyorum bakabilecegime dair şüphelerim yok ki yeğenlerim benimle büyüdü bebekliklerinden tecrübem var bilmiyorum niye böyle bende mi problem var yoksa erken lohusaliga mı girdim 😂 hamile insanlar mesela görüyorum hareketlerini çekiyor benim hiç öyle heveslerim yok elimi götürüp karnima koymuyorum koyduğumda garip hissediyorum ya da hamileliğe alisamadigim için tamamen cocukla ilgisi yok bilmiyorum . 31.haftamdayım zaten kaygılarla foldum bu haftalarda özellikle hiç hissedemiyorum o heyecanı.Sizlere o hamilelik heyecanı geldi mi?