Merhaba güzel anneler 🌸 34.haftaya girdik çok şükür 🙏🏻 İkinci gebeliğim olduğu için bir çok şey hazır sayılır. Ufak tefek bir şeyler aldık tabii. Beşik kaldı. Hala karar veremedik 😅İlk bebeğimde anne yanı beşik ( sallanmalı ahşap bir beşik) kullanmıştık. 14 ay uyudu sonra sığamadı tabiki ve kendi odasında sallanmalı yatağında uyudu. Daha sonra yer kapladığı için anne yanı beşiği sattık. Şimdi anne yanı beşik almamız lazım ama hem anne yanı hem de uzun süreli en azından 3 yaşına kadar kullanabileceği bir anne yanı karyola almak istiyoruz. Daha sonra abisiyle aynı odada uyurlar 😍 siz ne aldınız? Hangi marka? Rica etsem paylaşabilir misiniz?
Ikea’dan baktık, belki daha kullanışlı ve daha uygun fiyata vardır diye sizlerin de fikrini almak istiyorum. 😊