Beyra0212 Arkadaşlar iyi akşamlar .. Size bir sorum olacak. Tetik parmak rahatsızlığı tanısı konuldu elime. Ufak bir operasyonla el uyuşturularak yapılan bir ameliyat. Bebek istiyoruz. Tedavideyim. Sizce sorun olur mu???