babymom2026 27 haftalığım arada bi atletime veya sütyenime bi iki damla sıvı geliyor normal mi ? Son haftalarda gelir normalde dediler korktum. Yapay zeka normal diyor internette bulamadım cevap pek bilenler yazabilir mi ?
Ceku256 babymom2026 normal kuzum benden de geliyordu sen elleme. 20 li haftalarda gelmeye başlamıştı doğurana kadar geldi
babymom2026 Es07 Normal diyorlar ama ben panik yaptım herhalde yarın aşı olmaya gittiğimde sağlık ocağındaki hemşireye sorarım göğüs üstüne istesem de yatamam karnım büyük
Es07 babymom2026 Ebeye sordular hormonla alakalı oluyor Doktorunuza bu durumdan bahsedin önemli dedi 🤷🏻♀️
babymom2026 Es07 korkutmayın ama yaa herkes normal diyor baksanıza yinede doktoruma sorarım ki doktorum bebegin de benim de herseyimizin normal olduğunu söylüyor