minikalarnannesi Arkadaşlar Türkiye hastanesinde yakın zamanda doğum yapan var mı? Varsa doğum ve sonraki süreçte muamele nasıl bilgi verirseniz sevinirim. Birde doğum ücreti nedir?
dlnnas minikalarnannesi gebeliğimin başlarında gittim hiç memnum kalmadım kontrole çağırmıştı tam 3 saat bekledik devlet hastanesinde daha az bekleniyor butik hastane gibi basık
Edalptekn minikalarnannesi benim çevremde ki herkes orada doğum yaptı çok memnun kalmışlar fiyatları bilmiyorum bende genel kontrollerim için oraya gidiyorum
elifnd96 minikalarnannesi doğum ücreti en son normal doğum 80 sezeryan 90 bin benfe orda talipliyim doğumuda orda yapmayı düşünüyorum
buyus elifnd96 merhaba yılbasından sonra mı fıyat aldınız ? Bende orda takıplıyım yenı yıldan beri gitmedim
elifnd96 buyus bende çağla hanıma şuan 37. Haftadayım 40. Haftaya kalmaz dedi doktor hanım . İnşallah hepimiz sağlıkla kucağımıza almak nsip olsun
buyus elifnd96 Aminn inşallah bende 34. Haftadayım çok merak edıyorum hemsıresı ekıbı odaları ılgılerı vs nasıl
elifnd96 buyus evet onu bende çok merak ediyorum muayene gittiğimde daha önce doğum yapan birkaç kişiyle konuştum memnun kaldıklarını söylemişlerdi
elifnd96 buyus her ay gebe okulu düzenleniyor onada gidin ders sonunda doğumhaneyide gezdik odayıds gezcektik ama dolu olduğu için gezemedik belki siz gezersiniz