Bebek arabası bakmaya başladım ama kafam çorba oldu. Dedikleri kadar varmış cidden. İhtiyaç olarak 3 parçaya ayırdım. Bebek arabası, puset /anakucağı (otokoltuk) ve portbebe. Neden portbebe derseniz bebeklerin ilk doğduklarında portbebede yatmaları gerekiyormuş. Her ne kadar cybex cloud gibi tam yatışlı pusetler de olsa orada uzun süre kalmamalıymış. Ben de yaz bebeği olacağı için gezmek istiyorum. Dolayısı ile portbebe gerekiyor bence. Pusete gelince, 0 13 kg almam gerekiyor ve bunların altına baza alsam fiyatlar uçuyor da uçuyor. Kafam aşırı karıştı bu işlerde. Var mıdır önerisi olan?