Gmom_ bende tüp bebek yaptırmıştım beta 20 ile öğrenmiştim o zamanlar maalesef kalbi durdu bebeğimin 8,5 haftalıkken sonra iki embriyo transfer ettiler kasım ayında ikiside tutmadı aralık ayında kendiliğinden hamile kalmışım çok şükürler olsun ki 🤲🏻 yani olcağı varsa mutlaka olacak bir şekilde