benimbebegimm Gebelikte vajinal usg nin tıbben bir zararı yok hatta erken haftalarda daha sağlıklı sonuçlar için bakılması daha doğru usg de kullanılan prob ne keseye ne bebeğe değiyor sadece rahim ağzından görüntü veriyor bu düşüğe de erken doğuma da sebebiyet vermez çünkü kese oldukça ilerde ve korunaklıdır bazen vajlnal usgden sonra kanama vs lekelenme vs olmasının sebebi ise rahim ağzında ki eski kan ,kılcal damar çatlağı ,rahim ağzı yumuşaması gibi sebeplerden olur yani usg ile ilgisi yoktur içiniz rahat etsin 🌺