sidibal 32 hafta dolduğunda çalışır raporu almanız gerekiyor her durumda ayrılış yapıcağınız zaman dilekçeyle istediğiniz zMan ayrışış yapabilirsiniz 37 haftaya kadar çalışırsanız hiç bişey yapmadan 37 hafta dolduğunda zaten ayrılmış sayılıyorsunuz raporları istediğiniz yerden alabilirsiniz şehir dışı ya da içi özel ya da devlet farketmez