anneelik iki hafta önce bende geçirdim 1 gün ateşim çıktı 38.6 oldu. Müşadede parol ve serum verdiler sadece bol su meyve sebze ile iyileştim. Bir de çorba tabiki. Öksürüğü çok kötü oldu kriz gibi 10 dakika aralıksız öğüre öğüre öksürdüm resmen 10-15 gün kadar da sürüyor. Çok geçmiş olsun size de inşallah kısa sürede toparlarsınız. Sormak iatediğiniz birşey varsa da cevaplarım endişe etmeyin🙏