Kızlar bugün arada değişik bir sancı gibi ağrım var sağ kasığımda ikinci gebeliğim ama yürüyünce o ağrı bacagimada vuruyor gibi sizce normal mi bugün baya bir derin temizlim yaptım yoruldugum içjnde olabilir mi bence ondandır ama bu kadar şiddetli edeceğini bilemedjm ters biseyde olsa Allah korusun kanamam olur ama o da yok sizde de var mı kasik ağrısı???