Gsli Acil bilgisi olan idrarda protein eser gözüküyor tansiyon yüksekliğim yok muayenede bir şey çıkmadı ama endişeleniyorum neden kaynaklı olabilir zararlımıdır bu başına böyle bi durum gelen varmı ?? 3 gün sonra tansiyon ölçtür dedi doktor tekrardan
dgngr Gsli bol su iç, iç çamaşırını sık sık değiştirip %100 pamuk kullan, genital bölgeni sık sık temizle. Anlık çıkmıştır kalıcı değildir. İdrara bir şey bulaşmış bile olabilir.
ezgi3452 Gsli E nabizdan crp değerinizi kontrol edin isterseniz. Benim crp(enfeksiyon) 20 çıktı idrarda protein eser miktarda yazıyor tansiyonum su an için çıkmıyor. Enfeksiyon yapabiliyormuş dediğiniz gibi
ahsenimdeahsenim Gsli benimde dun sabah 2 pozitif geldi.geceden ac vermistim.bugun bol su icip verdim negatif geldi.tansiyon yuksekligim yok benimde.
Gsli kavalakurabiyesi enfeksiyonda yapabilir dedi poliklinik doktoru ama sonrasında kadın doğum acile yönlendirdi enfeksiyon var demedi kadın acildeki doktor anlamadım ama endişeleniyorum 😒 az miktarda dedi protein kaçağı
kavalakurabiyesi Gsli protein eser çok önemli değil +++ falan çıkarsa sıkıntı muhtemelen enfeksiyon vardır
annebaliii Gsli hangı değer kac yazıyor Benım de spot ıdrar 44 cıkmıs yüksek bıraz malesef ama bende Tansıyon sıkıntısı var çok olmasa da arada yukselıyor
Kitappsever_1 Gsli 2 haftadır bende de var ama Doktorlar bişi yapamadı tansiyon 13 fln oluyor düşüyor
annebaliii ahsenimdeahsenim kac olması tehlıkelı oluyor canım benım de spot ıdrar 44 gelmıs bu tahlilde
ahsenimdeahsenim annebaliii pretein +2/+3 olunca tehlikeli oluyor.tansiyon yukselme riski oluyor yani