lcngldnz genellikle tanı doğru çıkıyor, yeğenime de aynısı söylendi ve öyle doğdu. Tedavisi olan bir durum ama merak etmeyin. Kendisi şu an 7 yaşında yürüme koşmada hiçbir sorunu yok şükür. Bir haftalıkken ameliyat oldu, sonra alçıya alındı ayak. Ortalama 7-8 aylık olana kadar sabah akşam ortez kullandılar, özel yapım bir ayakkabı. Sonrasında aşamalı azaldı. Masajları vs aksatmamak önemli sadece. Biraz dikkat istiyor ama halledersiniz.