Kızlar tüp bebek başlangıcı için doktorun verdiği tahlilleri yaptırdım bugün bazıları çıkmış d vitaminim 5 yani taban 30 müş benim 5 çıktı aşırı düşük yani baktım bu baya etkileyen bir faktörmüş hamile kalmayı var mı aranızda kullanan memenun kaldığı ya da bu durum başına gelen 😢 2,5 senedir hiç hamile kalamadım çünkü