Cmbgm aynılarini bende yaşadım canm küçük ilçede olduğum için turnusol kagitta sıvı olduğunu anlayınca büyük şehir Hastanesi'ne yatış için yolladılar gittim amnisure yapıldı sıvı çıkmadı yatış yapmadilar geri geldim ilçeye 10gun sonra tekrar sıvı çıktı yine yatış diye yolladılar ama yine amnisure de sıvı çıkmadı valla öyle yada böyle 39+5e getirdim yavrumu artık doğum bekliyorum canını hiç sıkma bazen doktorların azizligine ugrayabiliyoruz