zulalyunus Merhaba arkadaşlar🥰 sizlere bir sorum olacak devlet hastanesinde doğumlara babaların girmesine izin veriyorlar mı yoksa sadece özelde mi bilgisi olan var mı acaba 🥰
Pitircigin_annesi Ben Üsküdar Zeynep Kamil hastanesinde dogum yaptım dogum anına kadar eşim yanımdaydı . Dogum basladıgında çıkardılar dogum bitince tekrar içeri aldılar . Devlette eş destekli doğum yapılıyor mu diye ebelere sorun