Kızlar bende bu ay Letu kullandım adetimin 3. Günü yani 22 sinde başladım 27sinde bitti 31nde gittiğimde 14 mm di iğne vurmadı bugün gittim yumurta 4-5 Ocak gibi kendiliğinden çatşamış dedi kızlar bu iyi bir şey mi bide 31-05-07 tarihlerinde ilişki oldu tutunma ihtimali olur mu acaba ya ?? Yardım edin vallahi usandım 2 senedir uğraşıyorum bide Letu ilk deneme 5 mg başladım adet olursam 3. Günü tekrar gidicem