minikmucizem26 Bana da genellikle kızın peşinden kız olur, erkeğin peşinden kız olmaz derlerdi ama ilk çocuğum erkek ikincisi kız. 3.gebeliğimde de kızım olsun istedim, sırası geçti artık erkek olur bu dediler, kızım olacakmış 😊 teoriler tutmadı yani