burcuo hilal34guney Hayır çıkmıyor, hastaneden raporu talep ettim ben elimde olsun diye o şekilde aldım. Rapor doktorun ekranına düşüyor sadece.
Gks_01 hilal34guney benim gözükmemişti raporu doktor elime verdi sanırım detaylıya giderken de götürecekmişiz öyle birşey dedi