lilyummm26 Kızlar bugün 17+6 yarın 18 olacaz inşallah ama bugün alt karnımda Allah korusun regl sancısı gibi sancı ve bacak ağrım var geçmedi hala rahim ağzı uzunluğum 10 gün önce ölçülmüştü sıkıntı yoktu normal mi sizce bu ağrılar yaşayan var mı acaba