hamilelikteikincibahar
Ekmek olarak tam buğday ekmeğinden çok az yemekle başlayabilirsin. Eve ekmeğe sürülen çikolata vb alma.
Kızartmadan, abur cuburdan, tatlıdan, şekerden, paketli yiyeceklerden, asitli içeceklerden, katı yiyeceklerden, undan olan şeylerden, tüketmemekle hamileliğe zararın olmaz bunları 0 a indirip böyle bir fedakarlık yapabilirsin.
ben de balık etki hamile kaldım. Ama bu yaşımıza kadar başaramadığımız şeyi hamilelikte başarmaya çalışmak çok bencilce olur bence. Midem pek bulanmıyo ama soda, limon, muz tüketiyorum bulanmasın diye. Bebeğe kilo aldırcak, fayda sağlıcak şeyleri eksik etme, az yeme bence. Diyet yapmak, spor yapmak yasak. Spor doktor kontrolünde yasak ama yanlış hareket yaparsak bebiş zarar görebilir.
Doğum sonrası korse kullanmayı düşünüyorum. Doğumdan sonra aç karnına sirke, sade türk kahvesi, sade soda, limon eğer sütü azaltmıyosa tüketicem.
Benim aşırı bir kilom yok ama sağlıksız şeyleri eve çok aşırı canım istemedikçe sokmam. Alırsam da sadece istediği şeyden 1 tane alırım. Ama iştahlıyım bay bir.