ecemciik 30 haftalık hamileyim, ciddi bir boğaz ağrım var ama yutkunurken sanki boğazıma jilet atıyorlar, öyle canım acıyor, ve çok halsizim. Bu durumu yaşayan var mı, neler kullandınız mesela, ilaç dışında?
Sedef21 ecemciik nane limon ıhlamur iç, ılık suya bal limon yapıp içebilirsin birde parol alabilirsin ağrı kesici olarak canım hasteneye gitsende hamile olduğun için hiç bir şey vermiyorlar ne yazık ki şuan bende 34. Haftayım ve 1 haftadır sürekli boğazımda ağrı batma var bu şekilde biraz yumuşuyor
tatliheyacan ecemciik bende salya sümük durumdayım odayı nemlendiriyorum. Bal yutabilirsin. Sabır bide yapacak bir şey yok
gizemm65 ecemciik ecemciik geçmiş olsun Allah acil şifa versin bitki çayların doktoruna sonradan kullanmama gerekiyor . Günde sadece bir fincan öneriyorlar . Ayrıca pastil öneririm sana mutlaka marketlerde bile satılıyor Boğaz pastilleri boğazini çok rahatlatacaktır. Tuzlu su ile gargara yapman lazım. Bol bol su içmen lazım Boğazını kuru kalmaması için
ecemciik Sedef21 midemde de ciddi yanma olduğu için limonlu şeyler çok tüketemiyorum ama bakayım, teşekkür ederimm
ecemciik tatliheyacan Bal da deneyim, her şeyi deniyorum onu da deneyim. Hamile olduğumdan beri üçüncü hasta oluşum bezdim artık gerçekten 🤦🏻♀️