49semra_ 15 haftalık hamileyim kızımızın olacağını öğrendik isim konusunda aşırı kararsızım siz güzel kadınların da önerilerini alabilir miyim?
annekiz6141 49semra_ ufff beynım o kadar dolu kı 😅 ne istesem çevremde var abımın söyledikleri; birce, asena, asya, alcin babam; eflin, melisa, Lina annem; sümeyye, alya, Elisa ben ; hıc bırı 😅
Beyazpapatya135 Ada ilk isim olarak olabilir, her yerde listede en başta olur😅 Ada Lina mesela. Klasik isimlerden Zeynep ve Elif en beğendiğim