gullacc 2 cm açıklıkla 39+2 de suni sancıyla normal doğum yaptım yaklaşık 4 saat sürdü, sancılar çok ağrılı ama bunu bilin kendi sancımız gibi olmuyor malesef, benim bebek çok kilolu olduğu için beklemek istemedi doktor o yüzden suni sancı aldım yoksa doğuramassın sezeryan alırız dedi bende normal istiyordum, çok şükür hızlı bir doğum oldu ama ağrısı çok kendi sancına göre