Kızlar buraya göre 6+2 günlük hamileyim beta hcg 2905 çıkmıştı bugün doktora gittik kese 10 mm ama bebeği göremedi haftaya tekrar gidicem, ilk gebeliğim değil bir kızım var onda da erken öğrenmiştim hatta beta hcgm bundan çok çok düşüktü ona rağmen doktor görmüştü sizce haftaya bebeği görebilir miyiz yoksa boş gebelik olabilir mi?