1oglanannesi Nasıl gidiyo kızlar ? Neler aldınız ? Kac haftadasınız ? Sezeryenmi normalmi olcak? Hastane çantasını hazırladınızmı yada neler koyacaksınız bebeyiniz ve kendiniz için ? Doumdan sonra giyilecek pijama yada rahat kıyafet linki bilen atsın 👀
inciminci 1oglanannesi biz 24+3 günlük olduk daha hiç bir şey almadık ilk doğumum sezaryen olduğu için Buda öyle olacak ☺️
aselinannesi38_ 1oglanannesi biz bugunn23+5 iz Dr mart sonu Nisan başı olabilir dedi 5 takım aldım 2 zıbın aldım yandan çıtçıtlı olandan battaniye aldım şu anlık bunlar kızımdan da kalan çok bakalım daha neler alicam kararsız kaldım hediyelik olarak magnet kapı susumde geldi yanına ek olarak çikolata ve kolonya almayı düşünüyorum
1oglanannesi cadii ne guzell neler aldınız ? Bıberon fılan da aldınızmı ? Gögüs pedıde alın almadıysanız süd sonra çok tasıyo kıyafetler yastık fılan lekelı oluyo
3535abc 25+4 haftalığız abisinden kalanlar var bı kaç bişey aldım küçük olanlar hepsini dağıttım yeni yeni almaya başlıyorum
1oglanannesi 3535abc 3535abc bendede aynı abisinden kalanların hepsı duruyo ama 🤭 onlara bakıcam yıkıycam utulıycem yenı bı kac bısı alırım o kadar
mucizem2geliyor @1oglanannesi 26+6 günlüğüm Nisan başı Gibi görünüyor sanki Sezeryan olacağım daha bişey almadım 😃
1oglanannesi aselinannesi38_ ne guzel canım salıkla gelsın guzel guzel gıyınsın doktor ıcınmı aldınız cıkolatayı fılan ?
meliikke aselinannesi38_ Merhaba bende 23+5teyim ama doğum tarihim uygulamada 26 nisan olarak gorunuyor doktorla henuz konusmadim sizin nasil mart sonu nisan bası anlamadım
_rahime_ 1oglanannesi 24 haftalık olduk .2 .ci gebelik olunca çok fazla birşey almam kimseye vermemiştim duruyordu
1oglanannesi _rahime_ aynen bende hepsı duruyo buda oglan olucak dıye daha ıyı oldu dogrusu reng takıntım yok cok kıyafetıde bej reng alırım çok sevıyom