nergiz_c sezeryan hiç olmadım, 3 normal doğum yaptım ağrı acı oluyor tabiki ama doğumdan sonra 1 saate unutuyorsun acı kalmıyor daha çabuk toparlanıyorsun normal doğumda, sezeryan da acı yok ama doğumdan sonra vuruyor acısı diyorlar hakkınızda hayırlısı olsun sizin için en iyisi neyse o şekilde bebeğinizi kucağınıza almak nasip olsun inşlh 🫶🤲