heidegirl Kız bebekte bulantı çok olur diyorlar ama kişiden kişiye değişiyor demek ki .Benimde iki oğlum var bulantım olmadı onlarda şimdi tekrar hamileyim kız istiyorum yine bulantı yok acaba bu da mı erkek diye içimden geçiriyordum kız olmasını çok istiyorum inşallah benimde kızım olur