hmyr61 ben 2018 den beri kendisiyle beraberim. 2 çocuğumu normal doğum ile sorunsuz bir şekilde kucağıma verdi. Bebeğimin suyu azdi 40+5 olmuştum ona rağmen normal doğum denedik ve normal doğurdum başka özel olsa belkide acil sezeryan derdi. Şimdi 3. Ye hamileyim. Telefon numarası bende var. İstediğim şeyi sorabiliyorum cevap veriyor. Bilgili eğitimli ben çok çok memnunum.