Benim 2. Evliliğim ilkinde onun ileri sperm azdı olmıyırdu 2.5 yıl denedik şiddetli gecimsizlik vs ayrıldık . 2. Evliliğimi yaptım pcos olduğumu öğrendim 1.5 yıldır deneme sonucu olmuyor 2 klomen 1 Letu denemesi olmadı silik bile çıkmadı . Hiç görmedim bu ay da olmazsa aşılama başlayacağız zor zar birikim yaptık işte bakalım artık