26+4 haftalık gebeyim bugün sabahtan beri kasıklarıma iğne batması gibi ağrılar giriyor sürekli idrara çıkma isteği duyuyorum hafif yanma oluyor ama tuvaletten sonra oluyor.
Doktoruma sordum tahlil falan yaptırmadım dedim monurol kullanabilirsiniz geçmezse idrar kültürü verirsiniz dedi. Acaba enfeksiyonmu yoksa kasılma gibi bi durum olabilirmi ?