Mehlika_ Kızlar var mı şunu yaptım daha kolay doğum geçirdim dediğiniz şeyler? Özellikle ahududu yaprağı çayı adaçayı gibi önerileri merak ediyorum cidden işe yarıyor mu ?
Mehlika_ Mehlika_ ya da mesela doğum esnasında sizi rahatlatan bir dua bir düşünce var mıydı ? İlk doğum olacak biraz korkusu başladı kendimi nasıl rahatlatırım
Mehlika_ kaplanseren adaçayını hiç soramadım doktoruma ya acaba günde bi tane içebilir miyiz 38 e girmek üzereyim
CansuAB Mehlika_ evet doğum daha kolay oluyomuş görümcemde yaptı 2 -3 saatte doğurdu ama doğumdan sonra sudan çıkarmak gerekşyomuş rahmin çabuk toplanması için
incisarevekardesi CansuAB bende doğumumda koydum suni sancı ile doğum yaptım 10 saatte doğum gerçekleşti alakası yok
Aysenurkeser kaplanseren teşekkür ederim izledim yapacağım hepsini hepimiz sağlıkla kucağımıza alırız inşallah 🫶🏼
badeki Meryem Ana otuyla 2 saate doğurdum şimdi 3. Ye hamileyim yine otu temin ettim. Tek içimi rahatlatan bu