emosland benim üçüncü gebeliğim adetim gecikti 3 gun arka arkaya test yaptım silik çizgi bile çıkmadı 4.gunu tekrar yaptım silik çizgi çıktı kan verdim kanda da gördüm pozitifi , yaşadığın kanama yerleşme kanaması olabilir geç döllenme olduysa o yüzden testinde çıkmamışta olabilir en iyisi biraz daha bekleyip test yapmak inşallah vardır bebeğin 🤲