aleynayahsi Ben ekimde gitmiştim renkli yok herseye detaylı bakiyor yüzü dönükse resim cektiriyor ama benim ki dönmediği için çekemedim benim yanımda annem girmişti benden önce görende eşiyle girmişti belki eşinizi alırlar yarım saat fln sürüyor dönmezse yürütüyor çikolata fln yediriyor zaten rapor hemn düşüyor e nabiza tam göstermezse tekrar çağırıyor