ranakcck Ankara da özel hastane doktor önerebileceğiniz bir yer var mı yakın zamanda fiyat hakkında bilgi alan var mı yardımcı olabilir misiniz
aysgl330633 ranakcck ben 18 Aralıkta doğum yaptım Ufuk Üniversitesi Doktor Rıdvan Ege Hastanesinde doktorum Recai Pabuçcuydu herşeyden memnun kaldım öneririm🩵
sureyya5190 Ben Ankara memorial hastanesine gidiyorum ordan doğum paketi aldım geçen ay 120 bin tl ye doktorumdan da çok memnunum Prof.Dr.Kudret Erkenekli baya ilgili alakalı gece gündüz ne sorarsam sorayım her zaman cevaplıyor çok samimi güleryüzlü bir insan ben memnunum açıkçası
cansuvet Koru Kavaklıdere- Bahar Şentürk. İlgili alakası enerjisi bilgisi her şeyini seviyorum. Birkaç doğum yapan kişi var uygulamadan hocamın hastası hastaneden de memnunlar. Ben de doğumhane katını gezdim gerçekten ferahtı beğendim. Çok memnunum zaten sona geldik başından beri de onda takipliyim
alonnn Koruda doğum yapan kimse memnun değil ben tobba gidiyorum ümit korucuoğluna yenidoğan üniteside iyi eski personeliyim zaten hastanenizi seçerken kesinlikle her açıdan düşünerek vermelisiniz bir sağlıkçı olarak söylüyorum ki en önemli şey yeni doğan ünitesi inşallah gerek kalmaz ama düşünmek önemli tabiki
HappyKiwi Güven hastanesinde dogurdum, kontrolleri bilkent sehir hastanesinde yapip, sonlara dogru başak güler.le devam ettim ozel muayenehanesinde