sygck Gebelikte aksef 500 mg kullanan var mı Benim boğazımda kızarıklık öksürük var ve acil de bunu yazdı
Es07 Bir başka marka antibiyotik içiyorum 3 tane antibiyotik içtim Tek kullanımlık içtim Devam ettiğim de var
tugbaustuntas Şuan bende kullanıyorum klamoks 1000 mg acilden yazmışlardı geçen kendi doktoruma sordum sorun yok kullanabilirsin demişti
tugbaustuntas nurselensen yok hayır yaşamadım hatta aşırı şiddetli öksürüğüm vardı kesti çok şükür şuan iyiyim doktorumda sorun görmedi korkmayın Allah’ın izniyle bişey olmaz