svlsu Kapı süsü yaptırırım diye düşünüyorum. Diğer hediyeliklere henüz karar vermedim ama kolonya bence makul bir seçenek hem de kullanılıyor 😊 ama sprey şişede tercih ederim muhtemelen çantada falan taşıması kolay olsun diye. Geçen gün yeğenim doğdu. Ona da kapı süsü, isim yazılı şeker hamuru kurabiyesi, kolonya, bir de renkli badem şekeri gibi hediyelikler hazırlamıştı kardeşim. 😊