eveline Merhaba, geçen hafta influenza oldum, o zamandan beri öksürüyorum zorlamaktan sol kaburgam ağrıyor. Bugün de öksürürken sanki bir şey pıt etti kitlendim ağrı arttı nefes alırken bile ağrıyor. Bu durumu yaşayan var mı ne yapmak gerekir?
tarhanfur eveline ayyy iki gün önce aynıydım öldüm öldüm dirildim hiç bir çareside yok ilaçta yok öyle çektim çektim geçti ve halen kuru öksürük var kaburgamı ağrıtacak kadae yoğun değil ama yine zorluyor
adl_12 eveline Canım geçmiş olsun bi önce ki gebeliğim de 34 haftam da ben de influenza oldum o öksürük evresinde sezeryandan çıkmıştım her öksürdüğüm de dikiş yerlerim açıldı sandım inan ki.. Aslında öksürük evresi virüsün vucuttan atıldığı evre. Biz yine ailecek influenza olduk malesef.. Dahiliye doktoru 3 günlük bi ilaç veriyor ben çok faydasını gördüm istersen bi dahiliye doktoruna görün