biriciginannesi Nasıl gidiyor kızlar iki üç gündür hafiften hareketini hissediyorum.Mide bulantısı birazcık azaldı ama halen çok yemek yiyemiyorum uykuya devam ediyoruz 😄😄😄
sakarbirhanim biriciginannesi bende birkaç gündür çok hafiften hareket hissediyorum, bulantılarım bir tık azaldı ama yinede yemek yiyemiyorum. Baş ağrısı çok çekiyorum 😢
momyflow biriciginannesi biz 16 haftalığız bulantılar hala devam yaa o kadar sıkıldım ki artık bu durumdan
habibeglll biriciginannesi merhaba benim 18. Hafta oldu iç bacaklarım da ve kasıklarımda Ağrı oluyor, hareketlerini bende hafif hafif hissediyorum. Sizin cinsiyet belli oldu mu 🌸
esrafi5 biriciginannesi bende hafif hafif hissediyorum benimde tek sıkıntı baş ağrısı mahvediyor yaa demekki çoğu kişidd varmış inşallah tez zamanda geçer
biriciginannesi sakarbirhanim baş ağrısı bende de var ya niye oluyor bugün resmen ağlayacaktım ağrıdan ağır kesici aldım biraz uyudum kendime geldim
biriciginannesi momyflow bulantı bende de bay zorladı gece yatmadan önce iki tane ilaç içiyorum sabah uyanınca hemen iki tane öyle ayakta kalıyorum
vldnatsvn Bizde yarın 18 haftalık oluyoruz Biraz fazla ayakta kalsam belim hemen ağrıyor. Bulantılar devam ilaca devam ediyorum o sebeple. Cinsiyet öğrendiniz mi benim 2. Oğlum geliyor ☺️🔹
biriciginannesi vldnatsvn cinsiyeti öğrenemedik canım bel ağrısı bende de oluyor ama en çok bu aralar baş ağrısı var değişik bir şekilde
Busbus55 Benim de arada bas agrim oluyor migde bulantim yok. Hafif kasik agrim.oluyor. Normalde 16 ama doktor 17 ile uyumlu dedi bu degisir mi yoksa 17 yi mi baz almam gerekiyor🙄