afitp benim de 34 oldu bugün aynısını yaşıyorum. Pazar günü gece nst ye gittim sancım çıkmadı. Kontrole de gittim ardından doktor 2 hafta sonra gelin nst ye başlıcaz kontrolleri de haftada 1 e düşüreceğiz artık dedi. Ama suyu da normal, plasenta da normal yerinde, servikal uzunluk da normal çıktı. Rahim kendini doğuma hazırlıyormuş ama çok rahatsız edici bi his. Ayakta kalırsam sertlik uzun sürüyor. Suyu çok içip olabildiğince uzanıyorum, evden çalışıyorum neyse ki 2 haftadır