Meryembzdmr canım vücut kaşıntısı çok normal değil aynı şeyi yaşadığım için söylüyorum ihmal almadan hemen doktoruna söyle özellikle abım ve ayaklar da varsa hiç duydun mu bilmiyorum ama gebelik kolestazı diye bir durum var bende olduğu gibi ben 37. Hafta da Doğum yapmak zorundayım bu sebebten dolayı şuan 33+2 olduk kaşıntı deyip geçme sakin