Hanımlar şuan 3 aylık gebeyim 2. Bebişim. Evde suda doğum istiyordum aslında ama çam sakura hastanesinde de suda doğum yapılabiliyormuş. Önceden arayıp ayarlamak falan gerekiyor mu acaba muayene için çok uzak ama doğum için gidebilirim. Bilgisi ya da tecrübesi olanlar yardımcı olabilirse çokkkk sevinirim şimdiden teşekkürler kızlar 🌷🌷🌷🥰🥰