Kızlar selam bugün yine muayene oldum doktor yumurtamın 24 mm olduğunu söyledi ve çatlama iğnesi yaptı. Rahim şeklim duvar kalınlığımın çok iyi olduğunu söyledi. Bugünde daha dahil 4 gün boyunca sabah ve akşam değerlendiriceksiniz dedi. Böyle bir durum yaşıyan ve gebe kalan oldu mu? Bir de 12 gün son gebelik testi yapacağız dedi.