eylusko benim yaklaşık 14. Hafta civarı başladı o zaman hem vajina kısmı hem iç bacaklarım öyle acıyodu ki. Şimdi bacaklarım geçti ama vajinanın üst kısmındaki acı asla geçmiyo. Hem çok zor yürüyorum hemde mesela halı kaymış ayağımızla düzeltiriz ya asla yapamıyorum acıdan öyle şeyler. Bacaklarımın kuvveti gitti resmen. 26 haftalığım bu arada