5+6 dayım daha yeni gebelik kesesini gördük dün ama bugün ufak lekelenmem geliyor ara ara doktor kontolüne gittim şuan bir sorun yok kese ve bebek gözüküyor boş gebelikte değil dedi ara ara böyle lekelenme oluyormu yaşayan varmıı bu durumu normalmi değilmi