Selamlar, Mart ayının ilk haftası gelmesini düşündüğüm bebeğime hastanede ihtiyacım olan bir çanta hazırlığı sürecindeyim. İlk doğumum sezeryan olması sebebiyle bu da ameliyatla alinacak ve 3 gün kalacağım devlet hastanesinde. Bir valiz hazırladım fermuarli diger bölüme kendi ihtiyaçlarımı ekleyeceğim çok ağırlık yapmak istemiyorum.
Bebek için;
Hemşireye verilecek kilitli poşetin içerisinde (bir tane bebek bezi, sıfır kollu zıbın, alt üst takım, eldiven, şapka ve kundak var.)
Odada kullanacağım; ıslak mendil, pişik kremi, 15adet bebek bezi. Emzik, biberon. Bebeğe İki takım (içerisinde sapka eldiveni,önlük var,) 2 tane çorap, 2 adet uzun kollu zıbın. Biraz pamuk da aldım. Bence hastane için bu kadar yeterli olur
Kendim için iki pijama takımı 2 adet emzirme sutyeni, 2 atlet 2 alt iç çamaşırı, lohusa ve gece pedi, göğüs pedi. Bir tane terlik, kalın çorap, yelek. Bunları ekleyip valizi kapattım.
Eger eksik varsa söylerseniz ben de onları ekleyeyim.