dgaon ay bu ben ahshdhdh 39+5 im ve 38+2 den beri düzensiz sancilar çekiyorum. 4 gündür 3 cm aciklikla dolanıyorum ahahgsgd her gece ben sabaha kesin doğurmuş olurum ağrılarını çekiyorum. Sabah oluyor tık yok 😀 bu seneki bebeler baya inatçı gelmek istemiyorlar.