Esenn1 özelinde gitmiştim 14 hastalıkken orda da söylemedi ikili test yaptırdım orda sürekli 3 test Yok dörtlü test habire test yaptır diyo cinsiyet sorunca da belli olmaz şimdi net bişey diyemem diyordu ondan bıraktım canım ama böyle devam ederse yine özele geçicem herhalde 😂