Allah vaktinde gelmek nasip etsin inşallah.
Hiç korkma canım evet zor kolay denilemez ama allah öyle bir güç kuvvet veriyorki bir bakmışsın doğmuş bile.allah su gibi doğum nasip etsin bir avazda doğurursun inşALLAH💖🙏🏻🙏🏻🤩🤩
Ama sezeryana nazaran kesinlikle normal doğum en en güzeli ve en rahatı hemen ayaklanıyorsun gözün hiç korkmasın elbette zorluğu var sancılar çok zor ama sonucuna odaklan evladını kucagına aldığında herşeyi unutacaksın😍😍😍 sağlıkla gelsin miniş💋